نکته : تجربه کاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف
تجربه کاربري يک قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .
همچنين اين مورد به عنوان يکي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .
وقتي که در مورد طراحي سايت در سال 2019 فکر مي کنيد ، شما بايد در نظر بگيريد که هر عنصر مشخص در کجاي صفحه قرار مي گيرد .
مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .
گوگل به شما مي گويد که آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار کاربران مي شود !
اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيک سئو ي سايت شما داشته باشد .
تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يک مشکل بزرگ براي کاربران و احتمالا گوگل بوده است .
حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشکل آن ها را در سئو ناديده گرفت .
چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟
- تبليغاتي که به شکل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي کند .
- پاپ آپ هايي که روي چيزي ظاهر مي شود که ما به دنبالش هستيم .
به طور مشخص تجربه هاي اذيت کننده در سايت هاي سئو شده ممکن است باعث شود مردم به بلاک کننده تبليغات روي آورند .
وقتي که تبليغات بلاک مي شود ، منتشر کنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .
گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان کرد :
يک نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است که :
مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .
آن هايي را دوست ندارند که آزار دهنده است .
حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .
گزارش جديد از تجربه تبليغات در کنسول جست و جوي گوگل
اين گزارش يکي از بخش هاي موجود در کنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .
متن گزارش را براي شما آورده ايم :
با پيدا کردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين کردن آن ها با تبليغات مورد پسند کاربران ، کار خود را آسان تر کنيد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/311/
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0